Bolero/skuldervarmer

Jeg elsker å gå tur i all slags vær, det være seg sludd, snø, regn eller vind. I snøfattige vintre, slik vi har her hos oss nå, så blir det mye regn/sludd. Selv med vann- og vindtett jakke blir jeg stadig kald på skuldrene underveis. Derfor startet jakten på den perfekte bolero/skuldervarmer. Valget falt på denne oppskriften fra Drops design.

Den er strikket i dobbel tråd Fabel. Oppskriften bestod stort sett av forkortede rekker, og jeg ble superfornøyd med resultatet. Nedenfor ligger linker til noen av de andre jeg fant frem, og valgte blant. Mitt krav var at den måtte være tettsittende siden den skulle være under turklærne.



Her er de andre jeg fant:

Vest 

Vest engelsk oppskrift

Bolero

Ulla-Bella

1 kommentar:

Ulla-Bella blir kjempeglad for dine hyggelige kommentarer:)