Hva med en resirkulert matte?


Jeg blir glad når jeg kommer over ideer som tar for seg gjenbruk.I en verden full av storforbruk føles det riktig å bruke ting på nytt. Restyling av klær, oppussing av møbler, eller gjenbruk av gammelt jern-skrap er gøy. Denne gangen fant jeg noe jeg aldri før har sett. Garn tvinnet av avispapir! Det følger med instruksjoner for hele prosessen på denne linken:
http://greenupgrader.com/2138/handspun-recycled-newspaper-yarn/
 Så kanskje blir det en ny dørmatte av alle avisene, eller en liten kurv til rotet på skrivebordet. 


6 kommentarer:

  1. Utrolig!! Prøv du først;)

    SvarSlett
  2. Tror jeg har sett noe slikt før, det var utrolig stilig.
    Tror det er ganske mye arbeid da.
    Fortsatt god kveld.
    Klem Tone

    SvarSlett
  3. Så gøyt det så ut da. jeg følger deg fra nå av og det blir spennende om det blir noe av det da. Koselig at du ble følger hos meg.
    Klem og velkommen

    SvarSlett
  4. Jeg prøvde først med lokalavisen, men den viste seg å være for tynn. Men nå strikker jeg faktisk med ukebladet Familien, og det fungerer utmerket. Men det krever tåååålmodighet:)

    SvarSlett
  5. Skal bli spennende å se det ferdige
    resultatet :-) Dette har jeg aldri hørt om før...

    Ha det godt og klem fra Siv

    SvarSlett
  6. Många bra ideer och vackra bilder...jag återkommer gärna för attbli inspirerad av din fina blogg...

    hälsningar AnneMarie

    SvarSlett

Ulla-Bella blir kjempeglad for dine hyggelige kommentarer:)